Reklamacje

Reklamacje

Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu gwarancji lub niezgodności produktu z umową.

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

1. adres e-mail: biuro@hrabiarybula.pl, na który możesz wysłać reklamację;

2. adres Sprzedawcy: Hrabia Rybula Bartłomiej Łoś-Tynowski, ul. Kusocińskiego 21, pawilon nr 10 (Plac Targowy Abakus), 58-309 Wałbrzych

3. telefon kontaktowy: 733 826 409

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu sklepu.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §11 Regulaminu sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Dokumenty do pobrania:

[Wzór formularza reklamacji 1] –

[Wzór formularza reklamacji 2] –

[Wzór formularza reklamacji 3] –

[Wzór formularza reklamacji 4] –