Reklamacje
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu gwarancji lub niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: biuro@hrabiarybula.pl, na który możesz wysłać reklamację;
2. adres Sprzedawcy: Hrabia Rybula Bartłomiej Łoś-Tynowski, ul. Kusocińskiego 21, pawilon nr 10 (Plac Targowy Abakus), 58-309 Wałbrzych
3. telefon kontaktowy: 733 826 409
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu sklepu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §11 Regulaminu sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Dokumenty do pobrania:
[Wzór formularza reklamacji 1] –
[Wzór formularza reklamacji 2] –
[Wzór formularza reklamacji 3] –
[Wzór formularza reklamacji 4] –